Selasa, 30 November 2010

my new fren

"all the people scared because i'm already big!"

luahan seorg kanak2 kecil yg mungkin berusia lingkungan 3 - 4 thun...            

sy tak de kwn ( he speak in english!)

sepanjang dgn die, sepatah perkataan melayu pun aku tak dgr die ckp..

"what ur name?"

"alif....can i want to play with u"...

br aku nk maen ngn die, mak die dah pggl....
kasihan aku tgk budak tu....

"all the people scared because i'm already big!"


asyik ulang2 je ayt ni....
mungkin die rasa sunyi sebab tak de sape pun nk kwn ngn die....

cume aku agk terkilan, seorang kanak2 kecil, redha dgn ketentuan ilahi..
sedangkan kte yg dah boleh pk dgn matang ni kerap mengeluh dgn pemberian DIA.

<back to the story>
hehehehee
tak pe la...tak lame lg die bakal dpt adik...nnt ada la die kwn..(aku pulak yg excited)
ape pun, aku ngn die dpt jd kwn kejap je...
ehhehee..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hamster