Selasa, 16 November 2010

DIAM BUKAN BERERTI KALAH!

diam bukan bererti kalah! aku diam kan diri bersebab. bukan suka2 untuk tros diam kan diri.. mmg cara aku mcm ni...lbh baek aku pendam seorg diri dari aku sibuk menceritakan sana sini...tak de hasil yang aku dapat.. cuma pinta ku semoga ALLAH memberi aku kekuatan untuk menghadapi segala dugaan dan rintangan yang aku hadapi...mmg org tgk aku mcm tak bermasalah, tp sape sangka ape yang aku pendam kan, ape yg aku hadapi, dan ape yang aku rasa di luar jangkaan...kesakitan tu biar aku sorg je yg rasai nya....ape pun aku tetap pasrah dgn ketentuan NYA... aku tahu, akan ada yang terbaek yang telah dirancang oleh NYA untuk hidup ku... aku masih bahagia dengan kehidupan aku skg..aku akn trus berdoa agar segalanya dipermudahkan! yg lalu, biarkan berlalu...yang mendatang, hadapi dgn tenang! insyaALLAH..‎[(Kami jelaskan yang demikian itu) supaya kamu jangan berduka cita terhadap apa yang luput dari kamu, dan supaya kamu jangan terlalu gembira terhadap apa yang diberikan-Nya kepadamu. Dan Allah tidak menyukai setiap orang yang sombong lagi membanggakan diri.]
aku akan tros kuat utk hadapi sglanya...
 hanya kepadamu aku memohon dan hanya kepadamu aku meminta, tuhan pencipta sekalian alam..
moga aku akan mendapat ketenangan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hamster