Jumaat, 17 Disember 2010

hasilnya

YESSSS! 
Alhamdulillah! 
my first project its over!
aku dah wt sehabis baek utk board aku...
n ni la hasil nya.....


so, next monday kne present pulak...
hopefuly dapat buat yg terbaek utk presentation tu...
insyaALLAH...

di samping ini, 
aku nk ucapkan ribuan terima kasih pada 
my lecturer
SIR FAIZAL ADNAN BIN OMAR
n also
MADAM ROZANAH AHMAD ESKAH
ats tunjuk ajr bg menyempurnakan projek ni...

to my parents,
thanks coz bg support n aslo sumbangkan duit utk print board..
hahahaa...thanks ayah n mak..
luv u so much!!
muahh!

kt kwn2,
aku ucapkan terima kasih jgk ea sbb sudi bantu aku..
moga korg pun dapat yg terbaek jugak....

hasil yg tak seberapa baek tp cukup puas hati dgn hasil kerja sendiri!



6 ulasan:

  1. nice lah mira :)
    cepat je dah siap. bagus ! mintak tunjuk ajar :)

    BalasPadam
  2. alya.bole je klau nk ajar..nnt ahad myb mira g uma kak lily....sbb kak lily pun mintak tlg ajar....nnt leh join skali..aritu dayu ade dtg uma mira mintk tlg ajarkan jgk....nnt mira bantu ye..=) wish u luck!

    BalasPadam
  3. poyo jew...padehal die lg hot! hahaha

    BalasPadam
  4. hahahhaaa...building pun same ke?? ke arkitek je same??

    BalasPadam

hamster